Konsultanci ds. wsparcia pracodawców
Nasze zadania
Na każdym etapie udziału w projekcie „Pracownicy – najlepsza inwestycja dla firmy” pracodawca będzie korzystał ze wsparcia swojego indywidualnego Konsultanta z Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.
Począwszy od podpisania umowy uczestnictwa, poprzez szkolenia, doradztwo strategiczne i HR-owe Konsultant będzie towarzyszył przedsiębiorcy w zmianie zarządzania pracownikami, czuwał nad prawidłowym przebiegiem wszystkich etapów wsparcia, a także na bieżąco odpowiadał na jego pytania.
Konsultant, w porozumieniu z pracodawcą, stworzy w oparciu o Strategię Zarządzania Wiekiem Indywidualny Plan Wsparcia (IPW). Rozwiązania zawarte w IPW będą mogły być dofinansowane w formie grantu.
Po podpisaniu przez pracodawcę umowy o udzielenie grantu Konsultant będzie monitorował pojawiające się potrzeby i problemy związane z wdrażaniem zaplanowanych form wsparcia. Pomoże również rozliczyć grant.
Nasz zespół
Do zespołu Konsultantów ds. wsparcia pracodawców zostali wybrani pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie z dużym doświadczeniem w zakresie realizacji, wdrażania i monitorowania projektów. Posiadają też wiedzę z zakresu procesów HR, zarządzania różnorodnością, prawa przedsiębiorców. Dzięki swojemu doświadczeniu, wiedzy i zaangażowaniu wspólnie z pracodawcami, ekspertami strategicznymi i z zakresu HR pomogą zaplanować oraz wdrożyć Strategie Zarządzania Wiekiem w małopolskich firmach.
Krzysztof Czycz
Konsultant
Posiada wiedzę na temat zarządzania wiekiem, procesów HR-owych związanych z cyklem zarządzania pracownikiem w MŚP, zasad realizacji projektów. Ukończył szkolenia m.in. dotyczące zarządzania różnorodnością w praktyce, opracowywania strategii zarządzania wiekiem oraz z zakresu pomocy publicznej i prawa przedsiębiorców.
Katarzyna Jamróz
Konsultantka
Posiada doświadczenie w realizacji, wdrażaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych z EFS. Nadzorowała i rozliczała projekty realizowane na rzecz przedsiębiorców, w tym między innymi z obszaru zarządzania wiekiem, zarządzania zmianą oraz projekty podmiotowego finansowania szkoleń i doradztwa dla MŚP.
Anna Job
Konsultantka
Ma doświadczenie w zarządzaniu różnorodnym zespołem, a także budowaniu trwałych relacji biznesowych, obsłudze klienta i sprzedaży, w tym e-commerce. Posiada wiedzę na temat prowadzenia działalności gospodarczej, zarządzania wiekiem i procesów HR-owych związanych z cyklem zarządzania pracownikiem.
Katarzyna Kacprzak
Konsultantka
Posiada doświadczenie z zakresu koordynacji konkursów dofinansowanych ze środków EFS i FP dotyczących rynku pracy, w tym z zakresu wsparcia pracodawców, łączenia życia zawodowego z prywatnym. Ma doświadczenie w kontaktach z klientem biznesowym oraz ekspertami zewnętrznymi. W latach 2021-2022 pracownik projektu „Bonus dla biznesu”.
Paweł Kozakiewicz
Konsultant
Posiada wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zwinnego zarządzania projektami i wdrażania projektów innowacyjnych. Ma doświadczenie w budowaniu relacji biznesowych, prowadzeniu spotkań i konsultacji, wypracowaniu rozwiązań, nadzorowaniu i kontrolowaniu umów dotyczących realizacji projektów współfinansowanych z funduszy UE.
Joanna Łuszczki
Konsultantka
Ma doświadczenie w realizacji projektów partnerskich i międzynarodowych. Projektowała innowacyjne metody szkoleń w obszarze rynku pracy, kwalifikacji i ekonomii społecznej. Koordynatorka i ekspertka w projektach ERASMUS+ dotyczących uczenia się przez całe życie, walidacji kwalifikacji i współpracy z pracodawcami, współautorka raportów i publikacji na ten temat.
Paulina Reuter-Szczypczyk
Konsultantka
Specjalistka ds. współpracy z pracodawcami w zakresie rejestru agencji zatrudnienia oraz rejestru instytucji szkoleniowych. Wcześniej doświadczenie zdobywała pracując w agencji reklamowej oraz w e-commerce. Posiada wiedzę na temat prowadzenia działalności gospodarczej, zarządzania wiekiem, procesów HR-owych związanych z cyklem zarządzania pracownikiem w MŚP.
Dominika Witek
Konsultantka
Posiada wiedzę z zakresu realizacji i kontroli projektów współfinasowanych z EFS oraz z zakresu zamówień publicznych. Ma doświadczenie w budowaniu trwałych relacji biznesowych, współpracy z przedsiębiorcami, a także sprzedaży usług B2B oraz B2C. Zarządzała różnorodnymi zespołami, zna narzędzia i procesy HR wykorzystywane w efektywnym zarządzaniu personelem w MŚP.
Magdalena Żak
Konsultantka
Posiada doświadczenie w realizacji, wdrażaniu i rozliczaniu projektów z EFS i FP, w zakresie współpracy z instytucjami rynku pracy i pracodawcami. Ma wiedzę na temat prowadzenia działalności gospodarczej, zarządzania wiekiem, procesów HR-owych związanych z cyklem zarządzania pracownikiem w MŚP, zasad realizacji projektów oraz zamówień publicznych.