Zespół projektu "Pracownicy - najlepsza inwestycja dla firmy"
Projekt realizują pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, od wielu lat zaangażowani we wspieranie przedsiębiorców, osób pracujących i wykluczonych społecznie na rynku pracy. To bardzo różnorodny zespół, łączący doświadczenie zarówno w projektowaniu, ocenie, jak i realizowaniu, rozliczaniu i monitorowaniu projektów dofinansowanych z funduszy krajowych i unijnych. Ich profesjonalizm, ale też otwartość i uśmiech sprawią, że udział w projekcie będzie dla Was pozytywnym doświadczeniem.
Kierownik projektu
Kieruje projektem „Pracownicy— najlepsza inwestycja dla firmy” oraz Zespołem Programów i Obsługi Instytucji Rynku Pracy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie. Od ponad 20 lat zaangażowana w rozwiązywanie problemów rynku pracy poprzez szukanie nowatorskich rozwiązań i metod współpracy z osobami bezrobotnymi i pracodawcami. Współautorka innowacyjnego Modelu zlecania usług aktywizacyjnych podmiotom niepublicznym, zwolenniczka Partnerstwa Publiczno-Prywatnego. Specjalizuje się w prowadzeniu złożonych i innowacyjnych projektów i programów odpowiadających na aktualne wyzwania rynku pracy i gospodarki. Aktualnie zaangażowana w inicjatywy w obszarze zarządzania wiekiem i różnorodnością pracowników oraz wspierające pracodawców w tworzeniu włączającej kultury organizacji w pełni korzystającej z potencjału i talentów swoich pracowników.
Wsparcie pracodawców
Na każdym etapie udziału w projekcie przedsiębiorcy towarzyszy indywidualny konsultant, który dba o prawidłowy przebieg jego ścieżki wsparcia, odpowiada na pytania, rozwiewa wątpliwości. Z nim przedsiębiorca ma zawsze bezpośredni kontakt. Poznaj naszych konsultantów.
Pracę konsultantów uzupełnia zespół odpowiedzialny za planowanie, organizowanie i koordynowanie doradztwa strategicznego, doradztwa HR i szkoleń dla pracodawców, weryfikujący dokumentację potwierdzającą spełnianie przez pracodawców kryteriów udziału w projekcie, a także przygotowujący umowy dla uczestników.
Danuta Bucka
Koordynator ds. wsparcia pracodawców
Ma 15-letnie doświadczenie we współpracy z instytucjami rynku pracy, w realizacji i rozliczaniu projektów współfinansowanych z EFS i FP. W latach 2021-2022 była Koordynatorem merytorycznym projektu „Bonus dla biznesu”, w którym testowano narzędzia służące wsparciu pracodawców w poprawie zarządzania kadrami. Posiada wiedzę na temat zarządzania wiekiem, instrumentów wsparcia pracodawców, zasad realizacji projektów i zamówień publicznych.
Katarzyna Białoń
Specjalista ds. realizacji projektu
Posiada wieloletnią praktykę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Ma doświadczenie w budowaniu trwałych relacji biznesowych oraz wiedzę z zakresu zarządzania wiekiem i procesów HR-owych związanych z cyklem zarządzania pracownikiem popartą dyplomem ukończonych studiów II stopnia z Psychologii w Zarządzaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Monika Dziuba
Specjalista ds. szkoleń pracodawców
Ma doświadczenie w organizacji i koordynacji kompleksowych usług szkoleniowych zarówno dla biznesu, jak i podmiotów publicznych. Zajmowała się między innymi rekrutacją uczestników, prowadzeniem ewaluacji wewnętrznej szkoleń, a także monitorowaniem ich jakości. Posiada wiedzę z zakresu obsługi klienta, realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, administracji publicznej oraz zamówień publicznych.
Rozliczenie i kontrola
Ta część zespołu odpowiada za finanse projektu, zwłaszcza za monitorowanie umów o udzielenie grantu oraz weryfikowanie zgodności składanych rozliczeń z Indywidualnymi Planami Wsparcia. Zajmuje się też kontrolowaniem uczestników projektu w zakresie udzielonych grantów.
Joanna Mackiewicz-Pachut
Koordynatorka ds. rozliczania projektu
Ma wiedzę z zakresu finansów, administracji publicznej oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją, wdrażaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych z EFS i FP. W latach 2021-2022 w projekcie „Bonus dla biznesu” zajmowała się planowaniem finansowym, monitorowaniem wydatkowania środków, a także wsparciem pracodawców w zakresie rozliczania grantów.
Aneta Hołda-Nowak
Specjalistka ds. rozliczania i kontroli grantów
Posiada doświadczenie w realizacji, wdrażaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych z EFS i FP. Nadzorowała i rozliczała projekty realizowane na rzecz przedsiębiorców i powiatowych urzędów pracy. Ma doświadczenie we współpracy z przedsiębiorcami, zarządzaniu zasobami ludzkimi, a także wprowadzaniu nowych pracowników do organizacji. Posiada wiedzę z zakresu finansów oraz administracji publicznej.
Marzena Mieziewska-Drobny
Specjalistka ds. rozliczania i kontroli grantów
Ma doświadczenie w realizacji, wdrażaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych z EFS. Nadzorowała i rozliczała projekty realizowane na rzecz przedsiębiorców, gmin i organizacji pozarządowych. Przygotowywała dokumentację konkursową z zakresu wsparcia na rzecz równouprawnienia i godzenia życia zawodowego z prywatnym. Ma doświadczenie w kontaktach z przedsiębiorcami, zarządzaniu, prowadzeniu negocjacji i prowadzeniu spotkań.
Upowszechnianie idei zarządzania wiekiem, promocja i rekrutacja
Zespół ten jest odpowiedzialny za działania świadomościowe wśród małopolskich przedsiębiorców, pokazywanie im korzyści związanych z wprowadzaniem do firm rozwiązań z zakresu zarządzania różnorodnością pracowników. Organizuje spotkania, udziela informacji, koordynuje kampanie upowszechniające, przygotowuje materiały informacyjne i prowadzi stronę internetową. Zajmuje się też przygotowywaniem i prowadzeniem rekrutacji pracodawców do projektu.
Monika Gucwa
Koordynator ds. upowszechniania idei zarządzania wiekiem
Pracowała w mediach i z mediami. Zaangażowana w organizację przedsięwzięć z zakresu promocji i kreowania wizerunku, m.in. wydarzeń, konkursów, plebiscytów. Odpowiedzialna za kampanie promocyjne produktów i usług oraz prowadzenie działań świadomościowych, głównie związanych z tematem uczenia przez całe życie i zarządzania różnorodnością. Ma doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu stron internetowych.
Anna Job
Specjalistka ds. upowszechniania idei zarządzania wiekiem
Ma wiedzę i doświadczenie w projektowaniu graficznym, a także w projektowaniu i tworzeniu stron internetowych. Zajmowała się organizacją wydarzeń, promocją produktów i usług, a także prowadzeniem działań świadomościowych służących budowaniu pozytywnych postaw oraz integrowaniu środowisk wokół idei. Od wielu lat jest zaangażowana w działalność edukacyjną wśród dzieci i młodzieży oraz działalność społeczną.
Joanna Łuszczki
Specjalistka ds. upowszechniania idei zarządzania wiekiem
W poszukiwaniu nowoczesnych i niestandardowych rozwiązań chętnie korzysta z kreatywnych metod projektowania, takich jak design thinking. W projektach stawia na współpracę między instytucjami, pracodawcami i partnerami zagranicznymi. Zbiera doświadczenia w nowoczesnym podejściu do rozwoju pracowników w firmach, związanym z zarządzaniem różnorodnością, w tym wiekiem: Age Management, Wellbeing, Diversity, Equity & Inclusion.
Julia Broś
Specjalistka ds. rekrutacji i promocji
Jest absolwentką studiów bliskowschodnich – świat arabski oraz zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w zarządzaniu różnorodnością i wielokulturowości. W kręgu jej zainteresowań są młode pokolenia na rynku pracy. Zajmowała się analizą rynków bliskowschodnich, ma też doświadczenie w marketingu internetowym. Łączy nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów z perspektywą pokolenia Z.
Katarzyna Tomal
Specjalistka ds. rekrutacji i promocji
Posiada wiedzę z zakresu zarządzania i administracji publicznej. Pracuje z klientem indywidualnym i instytucjonalnym. Ma doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS. Zajmowała się rekrutacją i onboardingiem, koordynacją programów stażowych, organizacją indywidualnej oceny pracowniczej. Dbała o kreowanie postaw etycznych i kultury organizacyjnej, komunikację wewnętrzną, integrację i rozwój pracowników.